Spørgsmål og svar
Hvordan annullerer jeg abonnementer med autotræk?
Hvordan annullerer jeg abonnementer med autotræk?
Hvis du ønsker at annullere et abonnement med autotræk der er oprettet ved en fejl, kan du gøre det ved at følge nedenstående trin:
1. Søg først efter en specifik kunde i feltet 'Søg kunde'.
2. På kundeprofilen kan du under 'Abonnementer med automatisk træk' se kundens aktive abonnementer med autotræk.
3. Noter her det 'OrdreID' der er tilknyttet det abonnement du ønsker at annullere.
4. Gå dernæst til 'Kasse' -> 'Online ordre'.
5. Øverst på siden indtastes først kundens navn i søge-feltet. Herefter angiver du 'Type' som 'Indgået abb. aftale + trækning + fremtidig'. Til sidst trykker du på 'Opdater siden'.
6. Du vil nu se en ordreliste. Tryk på 'Ret' ud for den automatiske trækning der skal tilbagebetales. Den er markeret med et 'A''.
7. På den næste side skal du markere i boksen ud for 'Tilbagebetal' og angive beløbet der skal tilbagebetales. Tryk på 'Opdater ordre' og gå dernæst tilbage til ordrelisten.
8. Du skal nu markere i de bokse yderst til højre ud for den indgåede abb. aftale (I) samt den tilhørende automatiske trækning (A) som du ønsker at annullere.
9. Til sidst sætter du status til 'Annulleret' og trykker 'Ret status'.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.