Spørgsmål og svar
Ændring af kundegruppen på konkret booking
Ændring af kundegruppen på konkret booking
Når dine kunder booker en tid, gemmes det automatisk, hvilken kundegruppe kunden er i.
Du kan flytte en kunde til en anden kundegruppe samt se og ændre, hvilken kundegruppe en konkret booking tilhører. Dette kræver blot, at du aktiverer disse to funktioner på følgende måde:
1. Gå til 'Indstillinger' > 'Avancerede indstillinger'.
Under 'Back-end' > 'Kvik Book' aktiverer du den ene funktion.
Hvis du markerer i boksen ud for 'Flyt kundegruppe', bliver de kunder, du ønsker skal skifte kundegruppe, flyttet. Dette sker automatisk, efter du har valgt hvilke kunder det drejer sig om, samt til hvilken kundegruppe de skal flyttes.
2. Længere nede på siden under 'Booking - Konkret' aktiverer du den anden funktion.
3. Nu vil du på en konkret booking kunne se og ændre hvilken kundegruppe bookingen tilhører.
4. Selvom du flytter en kunde fra en kundegruppe til en anden, kan du stadig benytte substitueringskoder, der knytter sig til selve bookingens kundegruppe.
9. Indsæt bl.a. koden [BOOKING_CustomerGroupDescription] i forbindelse med bekræftelses- og påmindelses e-mails. Så hentes kundegruppen fra bookingen og ikke kunden. Gør det via 'Kunder' > 'Kundegruppe' og 'Indstillinger'.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.