Spørgsmål og svar
Send og modtag sikre mails til og fra kunder
Send og modtag sikre mails til og fra kunder
Bemærk: Funktionen forudsætter modulet: Journal / SSL.
Du har mulighed for at sende sikker mail til dine kunder. Dette gør du ved at gå til kundekortet > klik herefter på 'Send besked' øverst i højre hjørne.
Du har her mulighed for at skrive din e-mail som du plejer - du kan benytte foruddefinerede e-mailskabeloner, vedhæfte filer - f.eks. henvisning osv.
Mailen står som udgangspunkt til at sende til den pågældende kunde, men du kan også vælge at sende til en anden modtager (tandlæge, forsikringsselskab, kommuner osv.) .
Her kan du læse om 'kontaktpersoner'
Det fungerer ved, at der sendes en standard e-mail til modtageren, med et link til at hente indholdet.
De skal udover at kende linket, også taste en kode for at få adgang f.eks. deres cpr.nr.
Du kan oprette en fast kode som kontaktpersonen altid skal benytte, f.eks. kommunen, når de modtager sikre mails fra dig.
Herved forbliver både den tastede e-mail samt evt. vedhæftede filer på serveren, og kan kun hentes via et krypteret link og dermed sikker forbindelse. Derudover har linket hvor e-mailen kan hentes en levetid, som udgangspunkt på 30 dage, hvorefter adgangen lukkes.
Under Indstillinger > Generelt > Avancerede indstillinger > Back-end > Kunde, kan du rette default-indstillingerne for sikker mail.
Modtage sikker mails fra kunderne?
Bemærk: Funktionen forudsætter modulet: Dokumenter
Har I behov for at modtage sikret mails, kan dette opsættes med vores modul "Dokumenter".
Vi kan oprette en formular, hvor jeres kunder kan skrive til jer via en sikker forbindelse.
Når I læser beskeden kan I knytte den til en eksisterende kundeprofil.
Modulet "Dokumenter" koster ekstra, se vores prisliste.
Dertil har vi brug for at vide, hvilke felter vi skal oprette, dette kunne f.eks. være:
- Firmanavn
- CVR-nr
- Kontaktperson
- Kontaktperson mobil
- Kontaktperson mail
- Kunde-navn
- CPR-nr (Første 6 cifre)
- FILUPLOAD (Max 24 MB)
- Evt. Besked
I er velkommen til at kontakte supporten for at høre mere.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.