Spørgsmål og svar
Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?
Hvordan opretter jeg login til mine medarbejdere?
Har du flere medarbejdere kan du oprette individuelle logins til dem. Her kan du til- og fravælge adgang til udvalgte funktioner i bookingsystemet.
Sådan gør du:
1. Gå til Indstillinger → Generalt: 'Adgangs- og sikkerhedsindstillinger'.
2. Udvid fanebladet 'Andre administratorer'.
3. Opret ny administrator ved at klikke på 'Opret ny administrator' og indtast brugernavn og adgangskode, samt en e-mailadresse som benyttes ved glemt kode.
4. Marker hvilke funktioner medarbejderen skal have adgang til.
Alternativt kan der oprettes en adgangsskabelon ved at klikke på 'Adgangsskabelon'.
Adgangsskabelonerne kan tilknyttes de forskellige administratorer under fanen 'Har adgang til' på den enkelte administrator.
5. Tryk på 'Opdater' for at gemme.
Se mere omkring opsætning af individuelle logins her.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.