Spørgsmål og svar
Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?
Får kunden automatisk besked, hvis jeg flytter en booking?
Hvis du retter bookingen via kalenderen, så bliver der ikke sendt ud, og så skal man stadig selv huske at sende ud.
Men du kan tilføje at der er mulighed for at den automatisk sender ud, men det kræver at man ændrer bookingen via kvik book og har sat flueben i "Send automatisk bekræftelsesmail ved kvikbook" til under avanceret indstillinger -> Backend: Kvikbook.
Når du har flyttet bookingen via kalenderen, skal du derfor selv sende en mail eller SMS til kunden omkring flytningen. Dette gør du ved at:
1. Gå til den konkrete booking.
2. Du har nu mulighed for at sende en e-mail eller en SMS til kunden. Du kan vælge mellem tre forskellige typer af e-mails/SMS'er indeholdende enten:
- En bekræftelse af bookingen.
- En bekræftelse af en sletning af bookingen.
- En bekræftelse af en ændring af bookingen.
3. Du kan også i stedet trykke 'Go'. for selv skrive beskeden eller vælge en skabelon.
4. Tryk på 'Send besked'.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.