Referencer - det siger vores kunder
Vi leverer til kunder i alle størrelser - fra enkeltmandsvirksomheder til større virksomheder med tusindvis af kunder. Her kan du læse deres udtalelser og anbefalinger.
Hos Psykologerne Johansen & Kristoffersen er vi yderst tilfredse med vores online bookingsystem hos Gecko.
Vi er blandt andet glade for systemets fleksibilitet og mulighed for individualisering af opsætning, samt kombinationen af kalender, der er integreret med kasse.
Der er også hurtig adgang til kundeservice og teknisk support.
Embla R. Moen
Psykologerne Johansen & Kristoffersen
Verdens bedste booking system!
Jeg har prøvet forskellige systemer som behandler. Jeg var så heldig for nogle år tilbage og få kendskab til Gecko. :-)
De har ubetinget alt hvad det skal indeholde, en verdensklasse support som ingen andre, alle supporterne er super søde. Jeg er pjattet med man bare kan ringe og få hjælp med det samme, og de bliver aldrig træt af en.
De hjælper med alt, uanset stort eller småt.
De får mine allerbedste anbefalinger :-)
Anette Riis Laursen
Riis Akupunktur
Siden opstart at vores virksomhed for 8 år siden har vi brugt Gecko Booking og senere Gecko Event til at sørge for tilmelding til vores events og kurser.
Det har gjort processen let for os, og vores kunder. Systemet fungerer godt til vores formål og vi får altid suveræn support via telefonen, når vi har brug for det.
Stort anbefaling herfra.
Lars Brøchner Møller
Indehaver, Outdoor Adventures
https://www.outdooradventures.dk
Jeg valgte Gecko som vores leverandør tilbage i september 2015, og det har jeg ikke fortrudt!
Når vi har brug for Geckos support, møder vi altid en hjælpsom og venlig medarbejder i telefonen, der tager sig tid til at hjælpe, f.eks. med en opsætning i vores individuelt tilpasset bookingsystem.
Det er guld værd!
Jeg kan kun på det varmeste anbefale Gecko. Det har jeg faktisk allerede gjort i mit business-netværk.
Wenche Obitz
DermoCosmetic
Jeg har benyttet Gecko siden 2008, og det er alle pengene værd!
På de første 6 måneder jeg benyttede systemet, oplevede jeg 30% flere klienter i min kalender.
Bookingsystemet sparer mig for mindst en times telefonsamtaler dagligt, i og med at klienterne selv arrangerer tidsbestilling og ændringer i bestilte tider.
Alt i alt kan jeg sige, at som enkeltstående tiltag har Geckos online bookingsystem været det bedste jeg har gjort for min klinik!
Lars Kjeldal
Kropsterapeut, Aarhus
I januar 2011 var Skovshoved-Goodlife.dk dagens Sweetdeal på Berlingske Media. Vi havde på forhånd hørt at dette kunne give en hel del nye kunder, hvorfor der var mange, der havde anbefalet os at få et web bookingsystem. Dagen før kontaktede vi Gecko Booking, der på mindre end 1 time satte systemet op for os.
Dagen efter modtog vi over 400 bestillinger fra kunder, der tilmeldte sig Sweetdeal. Mere end 95% af kunderne kunne selv registre sig og bestille tid i vores behandlingskalender - der var ikke mange der ringede med spørgsmål.
I dag er alle vores kunder meget trygge ved systemet, og benytter det ivrigt til bestilling af Senetensbehandling hos Skovshoved-Goodlife.dk
Med andre ord kan vi kun anbefale Geckos online bookingsystem, da vi uden dette var blevet lagt ned i vores succes.
Mads og Charlotte Christiansen
Skovshoved-Goodlife.dk
Man tror det måske næppe ved første øjekast, men også i biografverden, kan vi finde anvendelse for Gecko Booking.
Efter enkelte små justeringer, har vi, i Hvalsø bio, stor nytte af, at anvende systemet.
Vi anvender kalenderdelen til at overskue alle de forskellige aktiviteter vi har i biografen, og i marketingsmodulet har vi samlet forskellige interessegrupper under hver sit firma, som vi mailer til, når der kommer nyheder inden for gruppens interesse sfære.
Hanne Olsen
Hvalsø Bio
I Privatsikring har vi med stor glæde benyttet Gecko til håndteringen af forsikringsmøder med vores assurandører. Især fleksibiliteten har været en stor fordel for os, da vi ikke har gjort brug af en ”out-of-the-box” løsning. Blandt andet har vi integreret løsningen med flere interne systemer, som uden problemer taler sammen med Gecko hver gang der bookes et møde. Til dette skal Gecko have stor ros for den support de har ydet os, hvad enten det gælder support af vores eksisterende løsninger eller efterspørgslen på en ny funktion.
Deres medarbejdere er altid til at fange på telefonen, og i de få tilfælde vi har skulle have hjælp af mere teknisk karakter, har vi altid fået en tilbagemelding indenfor 24 timer.
Derudover bliver vi lige overraskede hver gang vi ringer, og har brug for en ny funktion, som Gecko allerede på den ene eller anden måde har tænkt ind i deres løsning.
Deres løsning kan skræddersyes til stort set alle behov og har et hav af funktioner, der gør det anvendeligt for alle brancher, og virksomheder i alle størrelser.
Gustaf E. Schmidt
Forsikringsselskabet Privatsikring A/S
Det helt afgørende succeskriterie for vores samarbejde med Gecko, har været deres evne til at sætte sig ind i vores forretningsmodel, og på denne baggrund skabe nogle skræddersyede løsninger der er 100% tilpasset vores virksomhed.
Hele vores forretningsudvikling er derfor blevet knyttet sammen med brugen og ikke mindst den kontinuerlige udvikling af Gecko .
Jeg føler, at jeg altid bliver mødt at en stor professionalitet og kompetent sparring fra Geckos side i denne udviklingsproces.
Peter Cavling
Adm. dir. - TandproTetikeren
Gennem længere tid ledte jeg efter et bookingsystem, der kunne imødekomme vores lidt specielle behov. Valget faldt på Gecko Booking, hvilket jeg ikke har fortrudt. Jo mere jeg har arbejdet med Gecko, jo mere overrasket er jeg blevet over, hvor meget jeg kan tilpasse systemet præcist til mine behov.
Jeg har gennem den periode, hvor jeg har haft Gecko, haft mange gode dialoger med deres support, som altid er behjælpelige og klar med input. Hver gang jeg har haft en idé, har jeg ringet til supporten og hørt, hvordan jeg fører min idé ud i livet, og de har vist mig vejen.
Geckovirker for mig meget simpelt og overskueligt, men samtidig også med virkelig mange funktioner. Specielt er jeg glad for, at de samler et bookingsystem og en betalingsgateway, så jeg ikke har udgifter til begge dele.
Jeg vil klart anbefale Gecko Booking til andre virksomheder, og ikke kun virksomheder inden for behandlersystemet for systemet rummer så mange flere muligheder.
Martin Møller
Indehaver, Bryggens Kajakpolo
Som kunde hos Gecko er der fokus på dig som kunde fra første sekund. Vi møder, når vi har brug for hjælp, altid en engageret og glad medarbejder, som hurtigt kan give den hjælp, man har brug for.
Systemet bliver hele tiden videreudviklet, og der kommer jævnligt opdateringer med nye og gode tilføjelser, som gør systemet endnu bedre.
Siden vi indførte Geckos online booking, hører vi dagligt kunder sige; ”hvor er det nemt at bestille tid på jeres online booking”.
I det daglige, når en kunde vil bestille tid via tlf. eller face to face på klinikken, er det blevet nemmere at finde og booke tider, da Kvik Book-systemet blot kræver et par enkelte tryk på ”musen” og wupti - tiden er fundet.
Kollegaer og medarbejdere udtrykker stor glæde og tilfredshed ved systemet. Så har man ikke allerede systemet, så kan vi kun anbefale, at man kommer i gang asap.
Hudplejeinstituttet, Randers
Jeg har brugt Gecko som mit bookingsystem siden jeg åbnede Body & Mind Studio i 2015.
Det fungerer upåklageligt og opfylder mine behov og ønsker. Jeg bruger det primært til at sælge mine klippekort til mine hold, og til at mine kunder kan booke sig på mine forskellige hold. Det giver mig et super fint overblik og er meget nemt at bruge i dagligdagen.
Desuden oplever jeg en rigtig god kundeservice og villighed til at hjælpe, hvis der er brug for det.
Jeg vil til enhver tid anbefale Gecko Booking!
Birgitte Erndorf OlesenBody & Mind Studio
I forbindelse med bestilling af tider til behandling på min klinik, får jeg dagligt input som:
»Hvor er det nemt at bestille tid«, »Hvor er det rart at blive påmindet med både mail og SMS« og »Hvor er det let og overskueligt«.
Jeg kan kun sige, at når mine klienter er tilfredse, så er jeg det også. Og så møder man altid en rar og hjælpsom stemme i telefonen, når man har behov for at tale med Jer. Fortsæt endelig dét, I har startet!"
Klaus Duedam
Klinik Wellness
Jeg er meget tilfreds med Gecko, fordi jeg føler, hvis der er en ting der ikke lige fungerer eller vi synes det virker som om det ikke kan lade sig gøre, så kan det faktisk alligevel. Derfor synes jeg, at vi får et system, som hele tiden tilpasses vores behov.
Jeg synes det ser pænt ud hos vores kunder, når de selv skal booke og jeg synes, vi har nemt ved at finde rundt i systemet.
Der hvor, vi synes, Gecko gør en forskel, er at det ikke er så firkantet. Hvis der er noget vi gerne vil have løst, kan supporten som regel klare opgaven.
Vi er super glade for bookingfunktionen, både hos kunderne og hos os. Statistikkerne er vi også super glade for. Vi er specielt glad for måden man kan tilvælge ekstra behandlinger online, det virker super godt.
Vi oplever, at vi kan komme igennem til supporten hver gang, og stort set hver gang, kan vi få svar på vores spørgsmål, hvis ikke med det samme, så kan de vende tilbage med svaret.
Generelt er vi meget tilfredse med at være kunder hos Gecko.
Tak for et godt samarbejde og hjælp med både åbning af vores nye afdeling men også da vi skulle overgå til jer.
Simone Højholt
Højholt Hudpleje
Da KØN Museum overgik til Gecko, var det en stor lettelse for vores frontpersonale, som tidligere havde brugt lang tid på at modtage telefonopkald fra lærere, der ønskede at booke undervisningsforløb på museet.
Nu er det nemt og gnidningsfrit for både lærere og museumspersonale.
Lærere modtager bookingbekræftelse og også en påmindelse, så de får alle de nødvendige informationer, og så de husker at møde op til bookingen.
Vi bruger også systemet internt til arrangementsplanlægning, så vi eksempelvis ikke kommer til at booke konferencesalen til to forskellige arrangementer. Samt vi bruger systemet til at føre statistik over antallet af bookinger, hvilke klasser, der besøger osv.
Anna Svenning
KØN - Gender Museum Denmark
Vi kan klart anbefale Gecko.
Det er dejligt at arbejde i et system, hvor så meget - kalender, ydelser og tekster - kan tilpasses til netop vores behov.
Vi er især glade for spørgeskemamodulet, som gør det muligt for os at oprette skræddersyede spørgeskemaer, der kan sendes ud til vores kunder på forhånd og give os indblik i arbejdsforholdene. Data kan nemt trækkes ud og analyseres i excel - klar til at underbygge vores rådgivning om et bedre arbejdsmiljø - for den enkelte og for hele virksomheden.
Derudover oplever vi hurtig, kompetent og venlig hjælp, hvis man ringer til supporten.
Rikke Brink
CRECEA
I Coop Logistik har vi siden 2020 brugt Gecko til portstyring på vores tørvare- og nonfoodcentre.
Gecko er utrolig nemt at arbejde med, det gælder både ved implementering/oprettelse og løbende justeringer og tilpasninger.
I dagligdagen bruges Gecko af ca. 150 medarbejdere på tværs af 6 lokationer.
Systemet kan sprogversioneres og opfylder derfor vores behov når både danske og udenlandske leverandører/transportører skal booke lossetider på lagrene.
Ventetid og kø ved losning er stort set blevet elimineret, da der skal bookes lossetider i palleintervaller med variable tider. Det sikrer en effektiv varemodtagelse, samt Gecko bruges som styringsværktøj ved at kunne op- eller nedskalere kapaciteten efter den bemanding som er til rådighed.
Kim Kløve Lassen
Head of Global Tansport, Coop Logistik
Vi er simpelthen ovenud imponeret over Gecko. Både vores booking site, kassesystem, men bestemt også den super fede og professionelle hjemmeside og webshop, de har kreeret til os.
Vi havde nogle specifikke ønsker omkring, hvordan hjemmeside, webshops, booking samt kassesystem skulle kunne arbejde sammen med vores nuværende regnskabsprogram, e-conomic. Dette ønske opfyldte de til UG.
Ligeledes har de været rigtig gode til at sætte os ind i alle de her nye ting, og gøre os godt kørende.
Skulle der være noget man ikke lige kan hitte ud af, så står de altid til rådighed og er søde hjælpsomme.
Vi kan varmt anbefale Gecko samt det altid venlige og søde team bag.
Mette Rosa Dahl
Besøgsbondegården
Kan slet ikke få armene ned over hvor god Gecko er for min virksomhed!
Jeg underviser i førstehjælp og bruger derfor Geckos eventsystem til at administrere kursustilmeldinger og mine 8 freelance instruktører. Det sparer mig helt enormt meget tid at styre begge dele i Gecko og så er jeg virkelig glad for at kunne ringe til en dansk support, der er enormt venlige og servicemindede.
Dennis Kræmmer Hansen
Du Kan Hjælpe
I forbindelse med at jeg blev selvstændig, valgte jeg Gecko ud fra flere forskellige overvejelser.
I hverdagen er det nemt for mig, når jeg skal booke kunder, afregne, sende nye tider, dokumentere i mine journaler og i forhold til samtykke og GDPR.
Der er et vigtigt tidsbesparende aspekt i, at jeg ikke skal bruge flere timer på at sidde og journalføre. At jeg kan føre mine journaler i nogle systemer og skemaer, som jeg selv kan udforme, og som lever op til de regler, som vi arbejder under.
Og generelt har jeg hele tiden muligheden for at få noget sparring på systemet, hvor jeg kan få udviklet nogle ting, som gør det nemmere for mig og mine kunder at bruge systemet. Alt er ligesom samlet ét sted.
Derfor synes jeg, det er et enormt smidigt, hjælpsomt og brugbart system, som jeg vil anbefale til alle de kollegaer jeg kunne.
Det er et godt system. Slut.
Rikke Lindby
Kosmetisk Klinik Rikke Lindby
I forbindelse med at vi i januar 2021 implementerede Gecko gatebooking i terminalernes varemodtagelser, har vi opnået et langt bedre flow, hvilket samtidig har betydet reduktion af spildtid for transportørerne, der ikke længere oplever at skulle holde i kø for at vente på en ledig port til aflæsning.
Ved hjælp af Gecko er det muligt at planlægge de personaleressourcer der dagligt skal benyttes til varemodtagelse, idet mængder ofte varierer hen over ugen.
Ved Gecko gatebooking minimeres pressede tidspunkter i varemodtagelsernes åbningstider, hvor vores operatører tidligere ofte oplevede et stort pres.
Gecko gatebooking giver os dagligt et godt overblik og en optimal fordeling af ankomsttider, hvorved vi undgår flaskehalse og dermed spildtid både for virksomheden og for transportørerne.
Endelig har vi mulighed for at guide vores transportører i at booke ledige porte indenfor et specifikt tidsrum, hvorved de har mulighed for at planlægge deres leverancer uden spildtid, ved at deres chauffører holder i kø og venter på at få tildelt en ledig port.
Michael A. Poulsen
Dagrofa Logistik