Spørgsmål og svar
Eksisterende bookinger ved ændring af arbejdstider
Eksisterende bookinger ved ændring af arbejdstider
Ændrer du dine arbejdstider, sker der ikke noget med de eksisterende bookinger.
Da disse ikke bliver slettet eller tilpasset til nye arbejdstider, skal du derfor selv sørge for at kontakte kunden, hvis bookingerne skal slettes eller flyttes til et andet tidspunkt.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.