Spørgsmål og svar
Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?
Hvordan aktiverer jeg venteliste på et hold?
Du kan aktivere brugen af venteliste på et hold. Hvis ventelisten er aktiveret, kan dine kunder blive tilbudt at blive skrevet op på en venteliste, hvis der ikke er flere pladser på det ønskede hold.
Bemærk! Holdventelisten er automatisk, forstået således at kunden automatisk bliver notificeret, hvis han/hun har fået tildelt en plads på holdet. Samtidig bookes der automatisk en tid til den pågældende kunde. Dette forudsætter at det er valgt at kunden skal have besked pr. sms - læs her her.
Du aktiverer holdventelisten ved at følge disse få trin:
1. Gå til 'Indstillinger' -> Booking: 'Ydelser'. Tryk på 'Ret' ud for en ydelse.
2. Under fanen 'Hold-/kursusindstillinger' skal du sætte flueben i boksen 'Holdventeliste aktiveret'.
3. Du kan også her angive antallet af pladser du ønsker der skal være på ventelisten.
Læs også guiden her for yderligere information om brugen af venteliste.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.