Spørgsmål og svar
Hvordan filtrerer jeg i Excel?
Hvordan filtrerer jeg i Excel?
Du kan filtrere i Excel for at lette dit overblik og/eller for kun at få vist, hvad du leder efter. Dette gør du således (som vist i videon nedenfor):
1. Marker øverste række ved at trykke på '1' helt ude til venstre (nogle gange kræver
dette et dobbelklik).
2. Tryk på 'Sorter og filtrer' oppe i højre hjørne under 'Startside'-fanen.
3. Vælg 'Filtrer'.
4. Drop-down-pile fremkommer nu på alle kolonner; det er disse pile, du skal trykke
på for at filtrere. Når du trykker på en pil, får du vist en række filtreringsmuligheder,
som du til-/fravælger ved at markere/afmarkere.
5. Tryk på 'OK' når du har valgt dine kriterier.
Dit Excel-ark er nu filtreret efter valgte kriterier.
Vær opmærksom på, at der kan være variationer alt efter, hvilken version af Excel, du benytter.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.