Spørgsmål og svar
Indberet til Sygeforsikringen Danmark ved behandlerbetaling
Indberet til Sygeforsikringen Danmark ved behandlerbetaling
For at kunne indberette til sygeforsikring 'danmark' kræver dette først og fremmest et køb, således at indberetningen kan knyttes til en bestemt bon. Dette betyder altså, at kassemodulet skal være tilkøbt.
Indberet til Sygeforsikringen 'danmark', når Sygeforsikring 'danmark' skal udbetale på vegne af en sundhedsforsikring, og når beløbet IKKE overgår et bevilget maks:
1. Gennemfør et køb som normalt ved at vælge i kassen, hvilken vare, der skal købes
(og dermed indberettes), samt hvilken medarbejder, der har udført behandlingen.
Bemærk! Medarbejderen skal være tilknyttet et ydernumer, og varen skal være tilknyttet en ydelseskode.
2. Vælg, hvilken kunde indberetningen skal foretages for. Kunden skal være tilknyttet
et CPR-nummer!
3. Sæt flueben i 'Indberet til sygeforsikring "danmark"' boksen.
4. Tryk på 'Gennemfør'.
5. Købet er nu gennemført i kassesystemet, og du vil blive overført til en side, hvor du har mulighed for at gennemgå de oplysninger, som indberetningen indeholder før den sendes afsted. Indberetningen er altså ikke gennemført pt!
6. Når du har tjekket indberetningen igennem og sikret dig, at alle informationerne er
korrekte, tryk da på 'Indberet'. Først nu er behandlingen indberettet til
sygeforsikring 'danmark'.
Indberet til Sygeforsikringen 'danmark', når Sygeforsikring 'danmark' skal udbetale på vegne af en sundhedsforsikring, og når det bevilgede beløb HAR et maks:
1. Gennemfør et køb som normalt ved at vælge i kassen, hvilken vare, der skal købes (og dermed indberettes), samt hvilken medarbejder, der har udført behandlingen.
Bemærk! Medarbejderen skal være tilknyttet et ydernumer, og varen skal være tilknyttet en ydelseskode.
2. Vælg, hvilken kunde indberetningen skal foretages for. Kunden skal være tilknyttet et CPR-nummer!
3. Sæt IKKE flueben i 'Indberet til sygeforsikring "danmark"' boksen.
4. Tryk på 'Gennemfør', og udlevér en kvittering til kunden. Kunden skal herefter selv sørge for at sende kvitteringen til sundhedsforsikringen for at få refunderet det bevilgede beløb.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.