Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Spørgsmål og svar

Hvordan indsætter jeg pause efter en ydelse?

Hvordan indsætter jeg pause efter en ydelse?

Skal du bruge en pause efter hver endt ydelse, f.eks. til at rydde op og gøre klar til næste kunde, kan du indstille dette ved at booke mere tid til ydelsen end hvad kunden kan se, når han/hun booker ydelsen.

For eksempel, hvis ydelsen involverer kunden 55 minutter af tiden, men det tager dig 1 time med oprydning og klargøring, så booker systemet totalt 1 time til ydelsen.

Dette indstilles ved at:

1. Gå til 'Indstillinger' -> Booking: 'Ydelser'.

2. Ud for den pågældende service sætter du eksempelvis 'Book tid' til 01:00 (dvs. 1 time), mens du ved 'Vis min.' indtaster 55 (dvs. de 55 minutter som kunden vises).

 

Se mere omkring pauser på ydelser, samt andre ydelses indstillinger her.

Hvorfor vælge GECKO Booking?



Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.

Systemet kan skræddersys til dine behov.

Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.

Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.

 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede


 

Vores kunder

Over 1000 virksomheder

Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.

Outdoor Adventures
CRECEA Arbejdsmiljø og Sundhed
DK Healthcare Arbejdsmiljø og Trivsel
Folketinget
Copenhagen Business School
Hvad siger vores kunder?