Spørgsmål og svar
Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?
Hvordan kan en kunde rette/slette en booking?
Det er muligt for dig, at lade dine kunder rette/slette en booking (se indstillinger her).
Det kan de på følgende måde:
1. Når kunden er logget ind på sin profil, ses de eksisterende bookinger i bunden af siden.
Bemærk! Under 'Indstillinger' -> 'Generelle indstillinger' kan du sætte en tidsbegrænsning for, hvor længe før aftalens start, at en kunde skal kunne rette/slette en booking. Hvis kunden afbooker senere end dette, forsvinder muligheden for at rette/slette en booking online.
2. Hvis kunden skal rette bookingen:
- Klik på "Ret dato/tid". Herefter kan der så vælges en ny dato og/eller tid.
3. Hvis kunden skal slette bookingen:
- Klik på den røde "Slet" -knap.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.