Spørgsmål og svar
Hvordan kan jeg sende rykkere til mine debitorer?
Hvordan kan jeg sende rykkere til mine debitorer?
Du har mulighed for at udsende rykkere til kunder der har et udestående beløb de endnu ikke har betalt.
1. Gå først til 'Kasse' -> 'Debitoroversigt'. Tryk på knappen 'Rykker'.
2. Under 'Rykkerhåndtering' har du mulighed for at søge efter debitorer ud fra en række søgekriterier.
Bemærk! Nogle kriterier har betydning for hvilke debitorer der vises på oversigten mens andre bestemmer de betingelser der påtrykkes selve rykkeren, f.eks. 'Betalingsbetingelser'.
3. Søgekriterierne der har betydning for hvilke debitorer der vises på oversigten er:
4. Følgende kriterier bestemmer betingelserne for den specifikke rykker:
OBS! Du kan se en komplet beskrivelse af hvert enkelt kriterie og hvad dette betyder for din søgning i guiden vedr. rykkere.
5. Når de relevante kriterier er udfyldt, tryk da på 'Vis oversigt'.
6. Der vil nu blive vist en oversigt over de debitorer der har et udestående der fordrer en rykker.
7. Under 1) skal du sætte flueben ved den eller de debitorer du ønsker at sende en rykker ud til.
8. Under 2) skal du vælge hvad der skal ske med de valgte debitorer. Vælg enten 'Opret rykker(e)' eller 'Opret rykker(e) + send e-mail(s)'. Vælger du sidstnævnte vil der komme et felt frem, hvor du har mulighed for at rette i e-mailteksten.
9. Tryk til sidst på 'Opret rykker til valgte' og du vil få mulighed for at sende rykkeren til den valgte debitor samt se rykkeren som PDF.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.