Spørgsmål og svar
Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn?
Hvorfor er min kundes e-mail markeret med et udråbstegn?
Hvis en kundes e-mailadresse er markeret med et udråbstegn betyder dette, at mailadressen er blevet afvist af den modtagende server.
En afvisning kan skyldes flere årsager:
- Mailadressen findes ikke.
- Mailadressen er stavet forkert.
- Problemer med modtagerdomænet.
Ligegyldig årsagen, indikerer et udråbstegn en permanent afvisning fra modtagerens server, hvilket gør, at systemet aldrig vil kunne levere en e-mail til denne mailadresse. Så længe afvisningen er aktiv i systemet, vil systemet derfor heller aldrig forsøge at sende e-mails til denne igen.
Hvis afvisningen skyldes, at mailadressen ikke findes eller er stavet forkert, skal du blot ændre e-mailadressen til den korrekte for at ophæve afvisningen. Systemet vil nu automatisk forsøge at sende e-mails til kunden igen.
Hvis kunden derimod oplyser, at mailadressen er korrekt kan det skyldes et midlertidigt problem med modtagerdomænet. Systemet ophæver dog ikke afvisningen så snart problemet er fixet. Du skal derfor foretage en midlertidig ændring i mailadressen.
Fx, hvis den korrekte mail er 'test@vitalt.dk' kan du skrive et 2-tal efter mailen ('test2@vitalt.dk'), trykke på 'Opdater', ændre mailen tilbage til den rigtige mail ('test@vitalt.dk') og atter trykke på 'Opdater'. Systemet anser dette for at være en ændring, der ophæver afvisningen.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.