Spørgsmål og svar
Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?
Hvorfor kan jeg ikke booke tid til en kunde i kvik book?
Hvis du ikke kan booke tid til din kunde via kvik book, selvom du er ledig i kalenderen, så skyldes det som oftest:
1. At der ikke er oprettet arbejdstid
Tjek derfor, at der er oprettet arbejdstid til den kundegruppe, som du ønsker at booke tid til.
Se arbejdstider for mere information.
2. At ydelsen ikke er koblet til din kalender
Tjek derfor, at ydelsen kan bookes i din kalender. Dette tjekker du under: 'Kalender' -> 'kalenderindstillinger' -> 'Indstillinger' / 'Ret' ud for den enkelte kalender.
Se kalenderindstillinger for mere information.
Hvorfor vælge GECKO Booking?
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.
Vores kunder
Over 1000 virksomheder
Vi giver ro i dagligdagen med et system man kan stole på.