Har du spørgsmål?
Vi hjælper gerne!!
Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!
Lad dine kunder betale online – nemt, hurtigt og sikkert
Med online betaling kan du tage imod betaling ved online booking og online tilmelding på din hjemmeside. Du kan også skabe mersalg ved at muliggøre online betaling for køb af gavekort, klippekort og abonnementer.
Online betaling kører helt automatisk og er langt mere sikkert for dig og dine kunder. Ved at springe unødige betalingstrin over, slipper du for at bekymre dig om tastefejl, unødigt papirarbejde og tidskrævende betalingsopfølgning. I stedet får du pengene hurtigere, en langt nemmere bogføring og mere tid mellem hænderne til dine kunder og deres behandlinger.
Når kunderne går ind og booker en tid hos dig online, kan de i bookingprocessen betale for deres behandling med det samme. Ved at koble online betaling på dit bookingmodul, kan dine kunder, efter valg af behandling og tidspunkt, vælge betalingsmetode og derefter gennemføre betaling og booking på samme tid. Vores moduler snakker sammen på tværs af systemet. Aktiverer du online betaling fungerer den altså på alle moduler du har i forvejen som fx booking, event og gave- & værdikort.
Online betaling kræver at du har tilkøbt vores kassesystem før at du kan modtage betaling online for dine varer og ydelser. Derudover skal du bruge en betalingsgateway og en indløsningsaftale. Betalingsgatewayen er med i online betalingsabonnementet hos Gecko, men indløsningsaftalen skal du ansøge om og betale for særskilt. Indløsningsftalen muliggør betaling med Dankort, Mastercard, VISA og andre internationale betalingskort samt MobilePay.
Hvilken indløser du skal vælge afhænger af behovene i din forretning.
Når du har fået en indløsningsaftale på plads, vil kortindløseren kunne håndtere transaktionerne på vegne af dig. Det betyder, at denne får lov til at flytte dine kunders penge over på din konto, kontrollere at der er dækning på kundens betalingskort samt reservere beløbet der skal betales og indsætte dem på din erhvervskonto.
Prisen for online betaling er 149* DKK pr. måned ex. moms.
* Der vil være yderligere omkostninger forbundet med transaktionerne. Prisen per transaktion varierer alt efter hvilken indløser du vælger. Derudover vil der være ekstra omkostninger forbundet med automatisk trækning og MobilePay.
Personlig og gratis support fra kompetente medarbejdere via telefon og e-mail.
Systemet kan skræddersys til dine behov.
Betal kun for de funktioner du har behov for og med mulighed for at udvide løbende.
Opfylder GDPR 100%. Årlig ISAE 3000 revisionserklæring.
Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.