Vejledninger - Opret nyt skema
Opret nyt skema
Du kan oprette et nyt tomt skema på skemaoversigten, der kan tilgås under menupunktet 'Indstillinger' > 'Skemaer'. Øverst på siden kan du se en oversigt over alle oprettede skemaer. Du har her følgende muligheder:
Husk at trykke på 'Opdater' for at gemme en ændring! |
Nederst på skemaoversigten mulighed for at oprette et nyt skema. For at oprette et nyt skema skal du først indtaste skemaets navn. Du skal herefter vælge, hvorvidt du vil oprette et nyt tomt skema, eller om du vil oprette en kopi af et allerede eksisterende skema. Sidst skal du vælge, hvilken type skema du ønsker at oprette. Du kan vælge mellem at oprette et frit / enkelt skema, hvor kunden bedes om at udfylde skemaet efter booking af en bestemt ydelse, eller et 3-delt skema (spørge-/resultat-/tilfredshedsskema), hvor skemaet består af tre separate dele, der udfyldes henholdsvis før, under og efter en behandling. Når du har markeret boksen ud for den ønskede type, skal du trykke på 'Opret skema'. Skemaet er nu oprettet! |
Bemærk! Når du har oprettet et skema, skal du huske at oprette de enkelte skemafelter, som kunden skal udfylde. Dette gøres ved at trykke på 'Ret skema' (se Ret skema for mere information). |