Vejledninger - Kvik Book
Kvik Book
Kvik book giver dig mulighed for at booke tider for kunder manuelt, f.eks. hvis en kunde er i telefonen eller møder fysisk op for at booke en tid.
Som udgangspunkt bliver en booking via kvik book registreret som en intern booking uden kunde. På denne måde kan du også bruge kvik book, hvis du f.eks. vil booke dine ansatte til et møde. OBS! Når du booker en tid til en kunde via kvik book, kontaktes kunden ikke automatisk med en bekræftelse af den bookede tid. Hvis dette ønskes, skal kunden kontaktes manuelt (se Kontakt kunde for mere information). |
Bemærk! Som udgangspunkt er det i både Kvik book og i online booking kun muligt at booke én ydelse ad gangen. Herudover er det dog muligt at oprette forskellige tillæg til dine ydelser, som kan bookes på samme tid som ydelsen. Hvis du ønsker, at det skal være muligt at booke flere ydelser på samme tid, skal dine ydelser også oprettes som tillægsydelser. På denne måde er det muligt at booke et ubegrænset antal af ydelser på samme tid. Se Kopiering af ydelser til tillægsydelser for mere information. |