Vejledninger - Opdel tilmeldingsfelter
Opdel tilmeldingsfelter
Gør du brug af mange tilmeldingsfelter på dine events, kan det være en fordel at inddele felterne i flere steps. Det gør tilmeldingsprocessen lettere for dine kunder og mere overskueligt for dig selv. For at oprette de steps, som dine tilmeldingsfelter skal inddeles efter, skal du klikke på 'Opret felt', som når du opretter et almindeligt tilmeldingsfelt. Her vælger du felttypen 'Insert step' og navngiver feltet med en overskrift til feltet, eksempelvis 'Personlige oplysninger'. Fortsæt indtil du har det antal steps samt tilmeldingsfelter, du skal bruge. I eksemplet ovenfor er der nu tre steps, henholdsvis personlige oplysninger, tilmelding og tilvalg. Herefter skal du angive prioriteten, og dermed rækkefølgen, på dine felter, således at dine tilmeldningsfelter kommer ind under dine nyligt oprettede steps. Felter af typen 'Insert step' skal altid komme først, da disse indikerer dine steps. Det kan f.eks være som illustreret i skærmbilledet, hvor 'Personlige oplysninger' (Insert step) har prioritet 1, efterfulgt af 'Adresse', der har prioritet 2, 'Postnummer' har prioritet 3 osv. Husk at trykke på 'Opdater'! Ved at inddele det på denne måde ser tilmeldningsfelterne på eventet ud som vist nedenfor: Step 1: Step 2: Step 3:
|