Vejledninger - Tilknyt skema til ydelse
Tilknyt skema til ydelse
For at gøre det muligt for kunder at udfylde skemaet, skal hvert enkelt skema knyttes til en eller flere ydelser. Kunden vil herefter blive bedt om at udfylde skemaet, når han/hun booker denne ydelse/disse ydelser. Skemaer af typen frit / enkelt skema knyttes til ydelser under skemaets indstillinger (se Ret indstillinger for frit / enkelt skema for mere information). Tredelte skemaer knyttes derimod til en ydelse under den enkelte ydelses indstillinger ('Indstillinger' > 'Ydelser' > 'Ret indstillinger'). Du kan her vælge, hvilket skema, der skal tilknyttes ydelsen. Husk at trykke 'Opdater', når du har valgt det ønskede skema. Hver ydelse kan kun have ét tredelt skema tilknyttet, men du kan tilknytte samme skema til et ubegrænset antal af ydelser. |
Bemærk! Du kan bestemme, hvornår første del af spørgeskemaet skal vises, det vil sige den del, som kunden udfylder på bookingtidspunktet. Du kan bestemme, hvorvidt spørgeskemaet skal vises inden kunden vælger tid og dato for ydelsen, eller efter kunden vælger tid og dato for ydelsen. Dette gøres under de avancerede indstillinger ('Indstillinger' > 'Avancerede indstillinger' > 'Front-end' > 'Skemaer'). |