Vejledninger - Ret skema
Ret skema
Når du har oprettet et nyt skema, er det tomt, det vil sige, at der er ingen felter, der kan udfyldes. Du kan oprette de enkelte skemafelter, som kunden skal udfylde, ved at trykke 'Ret skema' ud for det ønskede skema på skemaoversigten. Her har du mulighed for at oprette et nyt skemafelt. For at oprette et nyt felt skal du først indtaste feltets navn, som kunden skal besvare. Hvis skemaet er tredelt, skal du herefter bestemme feltets placering. Du kan her vælge mellem inden booking (spørgeskema), hvor kunden vil få vist feltet på bookingtidspunktet, under udførelse (resultatskema), hvor du kan udfylde feltet under selve behandlingen, eller ved næste login (tilfredshedsskema), hvor kunden bedes om at udfylde feltet næste gang vedkommende logger ind på online booking efter behandlingen er afsluttet. Det er ikke nødvendigt at oprette felter med alle tre placeringer. Du skal herefter vælge, hvilken type feltet skal være:
Slutteligt skal du trykke på 'Opret felt'. Feltet er nu oprettet og fremgår af oversigten over spørgsmål/felter. |
Bemærk! Når du har oprettet et skemafelt, skal du huske at ændre feltets indstillinger, så de svarer til de ønskede. Du skal f.eks. huske at indtaste navnene på de svarmuligheder, kunden kan vælge imellem. Dette gøres ved at trykke 'Rediger' ud for det ønskede felt i oversigten (se Ret skemafelt for mere information). |
Øverst på siden kan du se en oversigt over oprettede skemafelter. Du har her følgende muligheder:
Husk at trykke på 'Opdater' for at gemme en ændring! |