Vejledninger - Ret indstillinger for frit / enkelt skema
Ret indstillinger for frit / enkelt skema
Det frie / enkle skema har nogle separate indstillinger, som ikke gælder for det tredelte skema. Det er blandt andet her, du vælger, hvilke ydelser skemaet skal tilknyttes. Denne mulighed fremkommer ikke, hvis skemaet er tredelt. |
Du kan her ændre en række indstillinger for det frie skema. Indstillingerne ændres ved at markere (funktionen aktiveres) eller afmarkere (funktionen deaktiveres) boksen ud for den indstilling, du ønsker at ændre. Tryk herefter på 'Opdater' i bunden af siden. Der eksisterer tre kategorier af indstillinger: Generelle skemaindstillinger er relevant for alle frie skematyper, hvorimod de to andre kategorier repræsenterer to forskellige måder at benytte det frie skema på. Et konsultationskort betegner et frit skema, der skal udfyldes, umiddelbart efter en booking er foretaget (dvs. før ydelsen udføres), og det er derfor et skema, der kan anvendes til at stille spørgsmål, der kan hjælpe dig med at forberede dig til bookingen. En tilfredshedsundersøgelse betegner derimod et frit skema, der udfyldes efter selve bookingen er overstået, og skemaet kan benyttes til at udregne kundens gennemsnitlige tilfredshed (se Tilfredshedsundersøgelse for mere information om tilfredshedsundersøgelser). Ved at trykke på den lille pil til højre kan du se og ændre indstillingerne i den pågældende kategori. |
Du har her følgende muligheder:
Husk at trykke på 'Opdater' for at gemme en ændring! |
Et konsultationskort er et skema, som kunden kan udfylde efter booking, men før udførelsen af bookingen, der vil sige, før de kommer ind til dig. Dette gør dig i stand til at indsamle forudgående viden omkring kunden. Du har følgende muligheder:
|
Bemærk! Da teksten (og dermed skemaet) kun vises, når den almindelige 'booking gennemført'-tekst vises, fungerer den beskrevne fremgangsmåde ikke, hvis online betalings-modulet er tilkøbt, da denne tekst ikke vises her. Du skal i stedet indsætte erstatningskoderne i alle 'Online betaling - Sidste side'-tekster. |
Husk at trykke på 'Opdater' for at gemme en ændring! |
En tilfredshedsundersøgelse er et skema, der udfyldes af kunden efter udførelsen af booking, og som benyttes til at udregne kundens gennemsnitlige tilfredshed. Du har følgende muligheder:
Husk at trykke på 'Opdater' for at gemme en ændring! |