Har du spørgsmål?

Vi hjælper gerne!!

Spørgsmål til Gecko Booking?

Er du i tvivl om hvorvidt Gecko Booking er noget for dig, eller har du andre spørgsmål? Så hører vi rigtig gerne fra dig!

Alt OK!
Indtast venligst dit navn.
Alt OK!
Indtast venligst din e-mail.
Alt OK!
Alt OK!
Indtast venligst dit spørgsmål.

Felter markeret med * er påkrævede

Vejledninger - Kundens skemaer

Kundens skemaer

Du kan tilgå den enkelte kundes skemaer på kundens profil. Det er også her, du har mulighed for at udfylde skemaet i løbet af en behandling.

Her kan du se en oversigt over de skemaer, kunden har udfyldt, fordelt på de to typer af skemaer. Du har her følgende muligheder:

  • ID: Her kan du se skemaets ID.
  • Skemanavn: Her kan du se navnet på det skema, kunden har udfyldt.
  • Spg. / Res. / Tilfreds- dato (Tredelt skema): Hvis skemaet er et tredelt skema, kan du her se, hvornår de forskellige dele af skemaer blev udfyldt.
  • Oprettet d. (Frit / enkelt skema): Hvis skemaet er et frit / enkelt skema, kan du her se, hvornår skemaet blev oprettet.
  • Sidst rettet d. (Frit / enkelt skema): Hvis skemaet er et frit / enkelt skema, kan du her se, hvornår skemaet sidst blev ændret.
  • Gennemført (Frit / skema): Hvis skemaet er et frit skema, kan du her se, om alle felterne i skemaet er blevet udfyldt. Det vil være indikeret med et 'Ja/Nej'. 
  • Booking (Tre-delt skema): Hvis skemaet er et tredelt skema, kan du her gå til den konkrete booking. Såfremt skemaet ikke er tilknyttet en booking, har du mulighed for at gøre dette under 'Vælg konkret'. Her har du også mulighed for at oprette skemaet uden booking. Det vil sige, at du kan vælge at afslutte med en dato i stedet for en booking.
  • Ret besvarelser: Her kan du rette i kundens besvarelser. Det er bl.a. her, du kan udfylde del to af det tredelte skema (se Ret besvarelser for mere information).
  • Vis besvarelser: Her kan du se kundens besvarelser. Den side, du vil blive overført til, er den samme som under 'Ret besvarelser'. Det er blot markeret, at besvarelserne ikke skal rettes (Se Ret besvarelser for mere information).
  • PDF: Her kan du hente en PDF-rapport med kundens besvarelser. Bemærk, at ved tredelte skemaer skal PDF-rapporten oprettes, før den kan hentes. Kundens PDF-rapport oprettes under 'Ret besvarelser' (se Ret besvarelser for mere information).

Nederst har du mulighed for at oprette et nyt skema til kunden. Vælg det ønskede skema, og tryk herefter 'Opret skema'. Skemaet er nu oprettet og kan udfyldes for den pågældende kunde.


Bemærk! Det er kun muligt at slette kundens skema ved enkelt skemaer og ikke ved tredelte skemaer. Derudover er det kun super admin login, der kan slette kundes enkelte skemaer, det kan dog aktiveres for andre administratorer under Loginindstillinger.


 


Prøv en gratis og uforpligtende demo fra Gecko Booking & Administration

Udfyld formularen, så modtager du en demo hurtigst muligt.

Alt OK!
Indtast venligst firmanavn.
Alt OK!
Indtast venligst dit telefonnummer.
Alt OK!
Indtast venligst dit navn.

Felter markeret med * er påkrævede