Vejledninger - Ret besvarelser
Ret besvarelser
Du kan rette den enkelte kundes besvarelser på et specifikt skema. Dette gøres ved at trykke 'Ret besvarelser' ud for det ønskede skema på kundens profil. Det er også her, du har mulighed for at udfylde den anden del af det tredelte skema, det vil sige det skema, der skal udfyldes i løbet af kundens behandling. Øverst til venstre kan du se en række informationer om det pågældende skema, herunder hvilken kunde, der har udfyldt skemaet, skemaets navn, hvorvidt skemaet kan redigeres (hvis der er flueben i boksen, kan svarerne redigeres), samt hvornår skemaet blev udfyldt/oprettet/rettet (afhængig af hvilken type skemaet er). Øverst til højre har du mulighed for at hente en PDF-rapport med kundens besvarelser. Ved det frie / enkle skema kan du hente PDF-rapporten direkte, hvorimod du ved det tredelte skema skal oprette rapporten før den kan hentes. Dette gøres ved at trykke på 'Opret rapport'. Ved det tredelte skema har du mulighed for at sende PDF-rapporten til kunden ved at trykke 'E-mail rapport til kunde'. PDF-rapporten med kundens svar sendes herefter automatisk til den e-mailadresse, der er indtastet på kunden. |
Bemærk! Før du kan oprette/hente en PDF-rapport til en kunde, skal du oprette en overordnet PDF-rapport til skemaet, hvor du bl.a. bestemmer, hvilke felter og svar der skal medtages i rapporten (se Ret PDF-rapport for mere information). |
Nederst på siden har du mulighed for at redigere skemabesvarelserne. Husk at trykke 'Opdater skema' for at gemme dine ændringer. Bemærk, at der ved det tredelte skema vil være flere 'Opdater skema'-knapper. Du skal trykke på knappen umiddelbart under, hvor du foretog dine ændringer. Som udgangspunkt kan kunden ikke selv rette sine besvarelser, men du kan aktivere muligheden for, at kunden kan rette sine besvarelser på tredelte skemaer under kundegruppens indstillinger. Hvis funktionen er aktiveret, vil kunden kunne rette besvarelserne i online booking. |